Har du ikke modtaget din ordre? Kontakt os hurtigst muligt
Hvis du har fået dit pakkenummer fra dao eller Postnord
Men pakken ikke kommer frem, så giv dao eller Postnord et ring. Nogen gange sker der fejl (f.eks. at pakker ikke registreres, når de ankommer til pakkeshoppen), og så er det jo ærgerligt at vente for længe. Du kan kontakte daos kundeservice på telefonnummer 72 33 08 00 og Postnords kundeservice på telefonnummer 70 70 70 30.
Hvis dao eller Postnord ikke har sendt dit pakkenummer og ikke kan finde din pakke, kan du kontakte os på vores telefon mandag til fredag mellem kl. 10 og 15. Alternativ kan du også sende os en mail.
Hvis du ikke har fået et pakkenummer fra dao eller Postnord
Der kan være flere grunde til at du ikke har modtaget din pakke. Typisk er det fordi du ikke har modtaget pakkeinfo fra dao eller Postnord via mail eller sms (tjek evt. spamfilter i din mailboks). Måske er der tastet forkert, da du bestilte - en enkelt slåfejl er nok til at mail eller telefonnummer ikke registreres rigtigt.
Hvis emailen er forkert, har du heller ikke modtaget vores information til dig med ordrebekræftelse, faktura og informationsmail med pakkenummer. Ring i så fald hurtigst muligt, så vi kan sende det igen. Vi kan også hjælpe dig med at spore pakken.